The day before…

februari 21, 2012 § 1 reactie

Hello suikerverslaafden,

Hier een blogje van mijn 1ste ervaringen,………

We zijn begonnen met de voorbereidingen voor het afkicken van mijn suikerverslaving, want morgen gaan we officieel van start. Vanmorgen mijn laatste tas koffie gedronken met klontje suiker in en mijn laatste toastje met pindakaas gegeten……..morgen worden het 2 toastjes met kaas en suikervrije koffie, gisterenavond koekjes gebakken met stevia ipv suiker, om toch rond 10u een tussendoortje te kunnen nemen, het smaakt wat chemisch en niet zoet, waarschijnlijk ook wat weinig toegevoegd maar daar kan ik met leven, het gaat immers om af te kicken van de suikerrush en het zoete in mijn mond.

Op kantoor ben ik gestart om groene thee te drinken zonder mijn 2 canderels en ook de koffie zal hier gedronken worden zonder het zoetmiddel. Als ik koffie drink tenminste, ik blijf sukkelen met mijn maag ondanks de medicatie die notabene al verdubbeld is van dosis,…….nog een week en ik mag een gastroscopie ondergaan, ook iets waar ik naar uitkijk, gelukkig kan ik verdoofd worden en gaat Mr.Big mee om mijn handje vast te houden Lachen, maar we wijken af,……….

Vanmiddag wordt het soep met brood, betreffende het brood, ik ga eens informeren bij onze bakker naar de suiker in zijn brood en anders ga ik proberen brood zelf te bakken, met de hand we hebben dat eens in de bakles gemaakt en dat was lekker van smaak en het vulde stukken meer dan het brood van de bakker, maar je moet tijd hebben om het te maken, misschien eens lief aan Mr.Big vragen nu die zo goed op dreef is in zijn rol als huisman Lachen. En we gaan niet afsluiten met een chocolade wafel die hier zo heerlijk staat te lachen op het aanrecht in de keuken,…….misschien wel met een koekje uit mijn doos, degene zonder suiker Lachen. Vanavond zal het makkelijk worden, daar ik een workshop visagie ga volgen en geen tijd zal hebben tussen kantoor en de workshop om te eten en water drinken is toegelaten Lachen.

Ik mis wel de zoete smaak,…….en hoe dichter de datum komt, hoe zenuwachtiger ik word, ik denk dat ik ook vaak iets in mijn mond stop zonder er bij na te denken,……..ga ik ook heel erg voor moeten opletten.

Ik ben ook gestopt met roken, maar ik heb toch het gevoel dat dit moeilijker gaat worden,……..maar ik ga niet alleen zijn en dat is een hele grote steun,…….

Groetjes,
Misssexandthecity

§ Een Reactie op The day before…

  • Lies zegt:

    Bedankt om verslag uit te brengen van jouw day before.

    Om zelf te bepalen wat er in je brood zit, zou ik je aanraden een broodmachine te kopen. Ik ben al jaren superblij met de mijne.

    Ik ken mensen die brood bakken met de hand, maar dat is nogal tijdrovend en ik vind mijn broodmachine-brood ook lekker. Het kost je maar 5 minuutjes werk en je wordt ’s morgens wakker met de geur van versgebakken brood. Zaaaaalig!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu The day before… voor Suikerloos.

Meta

