Suiker is even ongezond als tabak en alcohol

februari 23, 2012 § 1 reactie

Op de site van het Vlaams infocentrum land- en tuinbouw verscheen gisteren dit bericht.

Volgens het Vilt is het normaal dat je je 3 dagen slecht voelt als je stopt met suiker te eten. Daar heb ik gelukkig nog niets van gemerkt. Ik reken mezelf dan ook niet tot de zwaar verslaafden. Als ik zoetigheid eet, is dat vooral bij sociale contacten. Zodra ik in gezelschap ben, ben ik de eerste om een extra stuk taart te eten. Maar thuis heb ik niet de gewoonte in mijn snoepdoos te duiken. Idem voor alcohol. Komen er gasten, dan open ik een fles wijn. Zijn ze weg, dan gooide ik tot voor kort de overgebleven wijn weg (nadat hij slecht was geworden). Daar heb ik ondertussen wel iets op gevonden. Ik vries hem in (in kleine ijsblokjes) en zo kan ik hem later nog gebruiken bij het maken van saus.

Een niet al te ongelukkige 2de suikerloze dag gewenst aan iedereen die wel last heeft van afkickverschijnselen!

 

§ Een Reactie op Suiker is even ongezond als tabak en alcohol

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Suiker is even ongezond als tabak en alcohol voor Suikerloos.

Meta

