Weg met de vale winterhuid, leve de lente!

maart 14, 2012 § 7 reacties

Minder suiker eten, dat zorgt ervoor dat ik al eens vaker naar een stuk fruit of een smoothie grijp. 

En nu lees ik vandaag in de Standaard dat ik van fruit en groenten een gezondere teint ga krijgen en als aantrekkelijker ga gepercipieerd worden.

Als dat geen extra motivatie is om verder te doen. Al kijk ik tegelijkertijd wel uit naar dat chocolade ei dat ik op Pasen langzaam en met veel smaak ga verorberen.

Lies

§ 7 Reacties op Weg met de vale winterhuid, leve de lente!

  • Haha, je laatste zin🙂
    Ik kijk daar niet speciaal naar uit. Er ligt trouwens nog een zak paaseieren van vorig jaar…
    Maar als ik een suikervrij, veganistisch paasei vind, zal ik natuurlijk ook niet moeilijk doen😉

  • esmeraldaborgo zegt:

    Het accent op “langzaam en met veel smaak”… daar gaat het over: genieten. Vroeger zou ik dat snel en gulzig opgegeten hebben, om daarna snel nog een tweede te nemen.
    Wees maar zeker dat ik er ook van zal genieten op Pasen. ‘k Heb al een lekker etentje gepland, met dessert en al.

  • vlinderke zegt:

    allez, jullie zullen stralen, ten eerste van al da fruit en dan nog eens extra op Pasen vanwege het genieten van een paasei!🙂😉

  • Ewel, ik ben eens heel benieuwd hoe dat ei jullie gaat smaken. Of dat echt gaat smaken of als het veel te zoet zal zijn na de suikervrije periode.

  • Nachtbraker zegt:

    Ik dacht dat ik ooit eens ergens gelezen had dat chocolade ook goed is voor de huid? Iemand zin in aardbeien met chocoladesaus?😉

  • suikerloos zegt:

    Chocolade is zeker goed voor bepaalde dingen.

    Ik hou van heel donkere chocolade. Dus zoveel suiker zit daar nu ook weer niet in (tenzij het gevuld is met iets heel zoets natuurlij).

    Ik denk trouwens niet dat het te zoet gaat smaken, want ’t is niet omdat ik geen suiker heb gegeten de laatste tijd, dat ik geen zoete dingen meer gegeten heb. Een glas versgeperst sinaasappelsap, dat smaakt ook heel zoet.

    Lies

  • lie zegt:

    En zo’n glas versgeperst appelsiensap kan evengoed smaken als een koekje of een stukje chocolade (heb ik gemerkt).

    Een vriendin van me heeft onlangs een chocolade-massage ondergaan in één of ander wellness-centrum. Op die manier is chocolade inderdaad goed voor je huid🙂

    En in mijn voorraadkast ligt een stukje bio-speculaas op me te wachten tot het einde van de vasten. Ik lach er af en toe eens naar!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Weg met de vale winterhuid, leve de lente! voor Suikerloos.

Meta

