Honger

maart 18, 2012 § 1 reactie

Ik kreeg volgende mail van een van de deelnemers:

Hoe loopt het met de suikervasten? Bij mij loopt alles vlot en ik ben echt trots op mezelf. Maar…. ik heb voortdurend zo’n reuzehonger. Al anderhalf tot twee uur na een maaltijd heb ik alweer honger. Ik vul mezelf dan met rijstwafels, appels en bananen. ’s Avonds gun ik me wat noten en gedroogde vijgen.

Nu had ik de voorbije weken ook wel meer dan eens grote honger, maar bij mij is dat niet zo uitzonderlijk. Ik heb dat wel vaker, zeker als ik lang wacht met ontbijten of als ik onregelmatig leef en eet.

Maar meerdere andere vrienden die meedoen en die dit anders niet hebben mij spraken mij ook over dit hongergevoel.

Dus vraag ik me af hoe dat komt.

Iemand een idee?

§ Een Reactie op Honger

  • esmeraldaborgo zegt:

    Geen idee.
    Ik kan alleen zeggen dat ik ook meer honger heb. In ’t begin kon ik halverwege de dag zonder energie vallen, maar nu doe ik een tussendoortje mee (appel, banaan,…).
    Kilootjes lijken er niet af te vallen😦

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Honger voor Suikerloos.

Meta

