Doorbijten

maart 22, 2012 § 3 reacties

Nog een goeie twee weken te gaan…

…denk ik dan als ik toch ’s zin heb in een gebakje, een pralineke, of weet ik veel wat-voor-lekkers. Niet dat het hoeft, nee, ’t lukt best wel. Maar… voor de gezelligheid zou ’t wel fijn zijn…

Ik heb schatten van vrienden. Ga ik op stap ’s avonds, dan drinkt m’n metgezel de hele avond mee… waterkes. Of iedereen nu zo ernstig geworden is, vraag ik mij dan af. Nee hoor. Zoals ik al zei, ’t zijn schatten. Ze vasten gewoon even mee.

Maar stilaan heb ik het wel gehad. Nog een goeie twee weken, en dan zal ik weer ’s een abdijbierke drinken!

Veel sterkte nog voor de doorzetters!

Esmeralda

§ 3 Reacties op Doorbijten

  • lie zegt:

    Hey Esmeralda

    De laatste loodjes!? Het is misschien makkelijk gezegd nu ik ben overgeschakeld naar suikerarm maar toch sta ik aan de zijlijn te supporteren!?

  • Lies zegt:

    ’t Is niet dat die laatste loodjes erg zwaar wegen, maar toch. Zo heb ik hier een witte kool in huis en ken ik een heerlijk recept om daar een slaatje van te maken. Alleen… daar zitten gedroogde abrikozen in en nu ik het al de hele tijd heb volgehouden zonder gedroogd fruit wil ik niet met de eindmeet in zich zwichten.
    ’t Is namelijk ook een beetje een test voor mijn karakter. Dus met het oog op een positief zelfbeeld hou ik toch maar beter nog even vol.

    En nu dus even googelen naar een ander wittekoolrecept.

  • lamerletteblanche zegt:

    Allez, ik had hier een reactie geplaatst, maar blijkbaar is ze er niet doorgekomen… Sinds ik een wordpress-profiel heb, lukt het plaatsen van reacties niet goed meer.

    Bon, nog eens proberen.

    Ik ben content dat ik niet van suikerloos maar van suikerarm doe. Dat maakt het veel haalbaarder op lange termijn. Niets van goesting om terug te gaan naar mijn oude eetgewoontes…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Doorbijten voor Suikerloos.

Meta

