Energie

maart 29, 2012 § 4 reacties

“En? Is er nu iets veranderd”, vragen ze mij de laatste tijd regelmatig.

“Vermagerd misschien?” Neen. Niet echt. Trouwens, aan de reacties op deze blog te zien, lijkt het mij dat de mannen vermageren door een suikerloos dieet, maar de vrouwen niet.

Wat mij wel opvalt – man – ik heb ENERGIE! ’s Avonds kom ik thuis en zou ik nog bergen verzetten. Terwijl ik vroeger blij was dat ik mij lekker in mijn zetel kon nestelen, eens het avondeten (al dan niet met zoet dessertje) verorberd was.

Ik ben benieuwd of dat bij de anderen ook zo is…

Esmeralda

§ 4 Reacties op Energie

  • Lies zegt:

    Vroeger had ik soms een enorm diepe middagdip. Ik voelde mij na het middageten compleet uitgeput. Dat heb ik de laatste tijd niet meer.
    Maar voor de rest wil ik toch niet te veel conclusies trekken omdat allerhande andere factoren meebepalen hoe ik me voel. Zo blijf ik maar kampen met ijzertekort en ben ik al 2 weken aan het snuiten en hoesten. Logisch dus dat ik niet zo bruis van energie als jij.

  • vlinderke zegt:

    ’t Wordt dus eenvoudig: Esmeralda geeft wa energie aan Lies en ’t probleem is opgelost!😉

  • Hier hetzelfde! Ik had al meer energie sinds ik geen vlees, en nog later sinds ik geen zuivel meer consumeerde, maar het schrappen van suiker heeft er nog een schepje energie bovenop gedaan😉 Mooi meegenomen🙂

  • Hier van ’t zelfde: meer energie, beter slapen en minder slaap nodig. En ik ben ook vermagerd. Alhoewel ik geen weegschaal heb die dat kan bewijzen😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Energie voor Suikerloos.

Meta

