Laatste dag!

april 7, 2012 § 7 reacties

De laatste dag… en, zeker weten, ik zal morgen van een stukje chocolade genieten.

Niet dat ik iedereen hier op ongezonde gedachten wil brengen… toch even meegeven dat, naar verluidt, mensen die af en toe pure (!!) chocolade eten, slanker zijn dan zij die nooit proeven van het zeemzoete goedje. Chocolade zou helpen om minder vet op te nemen. Daardoor worden de extra calorieën gecompenseerd. (Als je niet overdrijft).

Of dit waar is of niet, af en toe een stukje “genot” moet vanaf morgen weer kunnen. De voorbije weken hebben mij van mijn suikerverslaving af geholpen. Ik ben echter geen mens om mij op lange termijn van alles te ontzeggen. Genieten van de kleine dingen is mijn motto. Wat suiker en zoetigheden betreft: vanaf nu met mate.

En volgend jaar vast ik opnieuw, zo kan ik een andere verslaving aanpakken. Wellicht wordt het dan zevenenveertig dagen zonder suiker en zonder koffie.

Vrolijk Pasen!

Esmeralda

ps: Dank aan alle medebloggers, lezers en supporters voor jullie steun tijdens deze 47 dagen!

§ 7 Reacties op Laatste dag!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Laatste dag! voor Suikerloos.

Meta

