Tweeëntwintig pakjes suiker

september 4, 2012 § 3 reacties

§ 3 Reacties op Tweeëntwintig pakjes suiker

  • Lies zegt:

    Cola, bah, al jaren niet meer gedronken. Maar met Tonic, Ice tea, enz. zal het wel niet zoveel beter gesteld zijn, zeker?

  • Ik drink vrijwel nooit frisdrank. De enige die ik wel eens drink is Bionade of Bionina of consorten. Maar cola, zoals Lies het zegt, bah!

  • verveine zegt:

    ik drink en eet suikervrij en wow dat help!
    ik vond al mijn info via
    http://www.suikerdieet.nl
    waar ik vervolgen een cursus heb gevolgd over suikervrij eten!
    het heeft me veel geleerd
    en ik kan suiker eten maar dan de natuurlijke suikers zoals in fruit!
    dat eten mag namelijk niet in je dieet ontbreken.

    ik eet suiker vrij en zoet tegelijkertijd!
    ik proef dingen veel beter!
    ik ben afgevallen en
    heb een top conditie
    verder heb ik veel nieuwe recepten geleert

    interessen naar een suiker dieet of info hier over

    http://www.suikerdieet.nl

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Tweeëntwintig pakjes suiker voor Suikerloos.

Meta

