Van suiker krijg je rimpels

november 21, 2012 § 2 reacties

Wat heb jij weinig rimpels voor je leeftijd‘, merkte mijn dermatologe onlangs op. Lachrimpeltjes tellen namelijk niet mee voor haar, oef.

Na het lezen van dit artikel weet ik dat mijn matige suikerverbruik daar vermoedelijk voor iets tussen zit.

Dus wie nog een extra motivatie nodig heeft om zijn suikerverbruik te minderen: minder suiker, wit brood, witte rijst en witte pasta betekent ook minder rimpels. De eeuwige jeugd en schoonheid lonkt dus voor al wie suikerloos of -luw door het leven gaat.

Lies

§ 2 Reacties op Van suiker krijg je rimpels

  • vlinderke zegt:

    Aha, het schoonheidsgeheim ontdekt!🙂
    ‘k Moet zeggen dat mijn direct suikergebruik (witte suiker) ferm gedaald is en dat dit idd zichtbaar is, ik zie er volgens mijn omgeving ‘frisser’ uit.
    Alleen de witte pasta laten staan is heel moeilijk…

  • Lies zegt:

    @Vlinderke,
    Je hebt ook volkorenpasta. Ik merk het smaakverschil niet, ook al omdat ik natuurlijk saus over mijn pasta giet.
    Zou het kunnen dat je nog frissere uitstraling ook te maken heeft met je leuke, nieuwe kapsel (ik heb uit goede bron vernomen dat het jou zo mooi staat ;-)?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Van suiker krijg je rimpels voor Suikerloos.

Meta

