Leve de werkweek!

februari 23, 2013 § Een reactie plaatsen

De voorbije dagen heb ik voorbeeldig alle suiker gelaten. Dat was niet moeilijk. De reden is eenvoudig. Het was werkweek en tijdens de week is er gewoonweg nauwelijks verleiding voor mij. Ik werk, kook meestal zelf mijn potje en feestelijke uitjes met suiker zijn er gewoonweg niet. Zelfs op vergaderingen houdt men het in mijn sector sober. Hoogstens krijg je een speculaasje bij de koffie, maar zo moeilijk vind ik het nu ook weer niet om daaraan te weerstaan. Zeker als ik geen honger heb.

Dat leidt me meteen naar een tip voor al mijn medevasters. Zorg dat je voldoende eet tijdens de hoofdmaaltijden of neem tijdig een suikerloos tussendoortje. Zo word je zelden hongerig en kan je makkelijker aan suiker weerstaan.

Nog veel succes!

Lies

Getagd: ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Leve de werkweek! voor Suikerloos.

Meta

