maart 22, 2013 § 2 reacties

We hebben een interessante tip gekregen van Frederick. Een stukje in Mo van Sidi Larbi Cherkaoui.

Sidi Larbi Cherkaoui is aangekomen in Las Vegas en baant zich een weg tussen de suikertaarten en suikerbommen. ‘Zoet, in deze éénentwintigste eeuw, is, spijtig genoeg, vergif geworden.’ Een pleidooi tegen de commerciële aanslag op ons lijf en leven.

Meer op: http://www.mo.be/opinie/killing-me-sweetly.

§ 2 Reacties op

  • Lies zegt:

    Interessant artikel. En een goede aanmoediging om het suikerloos leven (mits een jokertje zo af en toe in het weekend) nog een week vol te houden en ook daarna overtuigd door te gaan met het suikerluwe leven.

  • Stefaan zegt:

    Ik vind het ook interessant, misschien af en toe wat kort door de bocht (opletten met vergiftigingssamenzweringen :-)). Maar toch, suiker is big business! De afgelopen periode is me opgevallen dat het werkelijk overal aangeboden wordt en dat een ‘suikervasten’ niet overal goed ontvangen wordt. Ik heb vorige week een paar lepeltjes ijs gegeten omdat ik niet flauw wilde doen tijdens een etentje waar ik uitgenodigd was. Maar lekker was dat ijs niet eens, dus waarom het dan doen? Vaak is suikerconsumptie niet meer dan een gewoonte (als je niet verslaafd bent tenminste :-)). Ik kijk toch uit naar een lekker stukje zwarte chocolade volgende week.

    Groet uit Antwerpen,
    Stefaan

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu voor Suikerloos.

Meta

