Onderzoek

april 2, 2013 § 1 reactie

Romy contacteerde ons met de vraag hieronder. Niet meteen voor de suikervasters die net (min of meer) 47 dagen zonder achter de rug hebben… Maar wie er aan denkt om er eerstdaags mee te beginnen: contacteer Romy via het volgende emailadres: boboromy@hotmail.com.

Heeeey,
ik heb dus besloten om als onderzoeksvraag voor mijn richting wetenschappen (5de jaar) de gevolgen van twee weken (of 10dagen) zonder suiker te bekijken. Wie wil hier aan meedoen? Hoe meer mensen, hoe liever!)
Het houdt dus in dat er een week lang ‘alle’ extra suiker vermeden wordt, hiermee bedoel ik niet alle koolhydraten, maar bv. zoals op de verpakking staat: ‘waarvan suikers’. Wat er vooral bekeken wordt is het verschil in gewicht. Dus elke ochtend op de weegschaal! En ook het bloedsuikergehalte: elke ochtend prikken (ik mag al een prikkertje lenen bij de apotheek).
Interesse? Laat het mij weten!
MERCI

§ Een Reactie op Onderzoek

  • Lies zegt:

    Elke ochtend prikken, ik mag er niet aan denken.
    Wat het mogelijk gewichtsverlies betreft door suikerloos eten, mijn persoonlijke ervaring is dat het geen effect heeft. Noch vorig jaar, noch dit jaar zijn er noemenswaardige effecten op mijn gewicht.
    Maar als je daarna weer suiker gaat eten, kom je gegarandeerd aan. Het leven is zoooo onrechtvaardig😉.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Onderzoek voor Suikerloos.

Meta

